تو به من نگاه کن و مرا اینگونه نبین..

اس ام اس خیانت

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

اس ام اس خیانت

اس ام اس خیانت , اس ام اس خیانت به همسر , اس ام اس خیانت و دروغ , اس ام اس خیانت مرد به زن 

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مجموعه اس ام اس خیانت و دروغ به همسر و رفیق و عشق جدید در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم : می دونم

گفتن : این یعنی دوستت نداره

گفتم : می دونم

گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی

گفتم : می دونم

گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟

گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تو سکوت میکنی و فریاد زمانم را نمی شنوی !

یک روز ….

من سکوت خواهم کرد ؛

و تو آن روز ….

برای اولین بار مفهوم “دیر شدن ” را خواهی فهمید …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …

که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!

دیگر بازی بس است !

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم ،

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما …

چرا دستهای تو خونیست و پشت من می سوزد ؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خیلی حرف است…

که تو هر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی

برای کسی که بدانی حتی یک بار در

عمرش به خاطر تو بغض هم نکرده است…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…..

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد…

حرفش را ساده گفت:

من لایق تو نیستم!

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه!؟!

  • اپامه عشقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی