تو به من نگاه کن و مرا اینگونه نبین..

سیب و دارچین

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ق.ظ

سیب و دارچین

سیب و دارچین , سیب و دارچین برای لاغری , سیب و دارچین برای سرماخوردگی , سیب و دارچین کیک 

سیب‌ها سرشار از فیبر و آب هستند ـ دو ویژگی که که آن‌ها را سیرکننده می-کنند. در مطالعه‌ای، شرکت‌کنندگانی که پیش از هر وعده تکه‌های سیب‌خورده بودند، سیرتر از کسانی بودند که سس‌ سیب یا آب‌سیب خوردند و یا هیچ فرآورده‌ای از سیب مصرف نکردند.دارچین یکی از ادویه های خوشبو و قدرتمند بوده و برای هزاران سال است که در پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. دارچین در واقع پوست درختی است کوچک و همیشه سبز به ارتفاع ۵ تا ۷ متر که بومی سریلانکا و جنوب هند می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره دمنوش و کیک و رژیم سیب و دارچین برای لاغری و سرماخوردگی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

دمنوش سیب و دارچین

مواد لازم برای تهیه دمنوش سیب و دارچین : یک عدد سیب زرد یا قرمز ، یک تکه متوسط چوب دارچین ، آب جوش سه الی چهار فنجان . طرز تهیه دمنوش سیب و دارچین :سیب را به چهار قسمت تقسیم نموده و دانه های آن را خارج می کنیم.به همراه پوست سیب و یک تکه چوب دارچین در داخل قوری انداخته و به آن آب می افزاییم.لازم است که حدود سی دقیقه یا بیشتر دم بکشد تا سیب کاملا پخته شود.اگر دمنوش سیب و دارچین را با پوست سیب درست کنید مدت زمان آماده شدن آن کوتاه تر می گردد.

ترکیب سیب و دارچین برای دیابت

ترکیب این نوشیدنی برای کنترل قند خون موثر است. دارچین یکی از بهترین ادویه ها است که از بروز سندرم متابولیک و دیابت نوع ۲ پیشگیری می کند. ترکیبات دارچین روی آنزیم های گوارشی ما تأثیر می گذارد و به تجزیه ترکیبات مغذی کمک و قند خون را کنترل می کند. افزودن دارچین به سیب باعث می شود که بدن بهتر بتواند گلوکز (قند) را کنترل کند و سرعت جذب آن را کاهش دهد. این اثرات نیز سلامتی را ارتقا می دهد و به حفظ تناسب اندام کمک زیادی می کند. لاغری و کاهش وزن سریع با رژیم سیب و دارچین

سیب و دارچین برای لاغری

با مصرف نوشیدنی دارچین و سیب یک شبه تمام چربی هایتان آب نخواهد شد. یعنی نمی توانید امیدوار باشید که ظرف یکی دو روز به اندامی تراشیده برسید. اما می توانید مطمئن باشید که این نوشیدنی متابولیسم تان را تحریک و به کاهش وزن کمک می کندسیب سبز یا دارچین نیز به اندازه لیموترش بدن ما را در برابر آسیب های ناشی از آنتی اکسیدان ها حفاظت می کنند. با مصرف این نوشیدنی میزان زیادی پولیفنول دریافت می کنید که اثرات شگفت انگیزی در سلامت قلب دارند.

خواص دارچین برای پوست

پیش از مصرف هرگونه ماسک از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید. دارچین باعث خون رسانی به پوست می شود و برای درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد. دارچین به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و با آبرسانی و رطوبت رسانی پوست خشک را درمان می کند. دارچین دارای ضد قارچ و ضد باکتریایی است که می تواند برای درمان بیماری های پوستی اگزما و پسوریازیس مفید باشد. دارچین جریان خون را بهبود می بخشد و اکسیژن بیشتری به سطح پوست می رساند و این برای کاهش چروک پوست صورت مفید می باشد.

  • اپامه عشقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی